2 thoughts on “New Media Days 2010: Attention Is King”

  1. Hej Anders!

    Ja, vi tænker jo igennem de kategorier, vi har lært at tænke igennem.

    Hvad angår det sidste, så må du for now nøjes med skrivet om de tre forskellige paradigmer, som pt. råder inden for marketing- og kommunikationsverdenen, som jeg ser det (sådan halvt udefra og halvt indefra).

    I forbindelse med madbloggersymposiet sad jeg og tænkte lidt over paradigmerne i et idéhistorisk perspektiv, og der skal nok tilføjes en magtøkonomi, det er det, jeg får rodet mig ud i med at nævne scenen fra Braveheart, hvor herremanden kræve sin ret til prima nocte.

    Nå…

    Tak for kommentaren og indikationen af interesse for mere om opmærksomhedsøkonomi. Idéen har gennemsyret New Media Days — men finder, som jeg ser det, ret produktiv udfoldelse Davenport-bogen, som jeg henviser til ovenfor.

    Alt godt,

    Kasper

Comments are closed.